Nejčastější dotazy FAQ

 

Víte, co nejvíce zajímá naše zákazníky? Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete právě na této stránce.

Jak zjistím správnou velikost náramku?

U většiny náramků je na výběr mezi dětským, dámským a pánským. Velikost náramku zjistíte snadno, stačí krejčovský metr nebo pravítko se šňůrkou a změřit obvod zápěstí. Pokud jej chcete volnější, sdělte nám vaši představu do poznámky při objednávce. 

 

Mohu si nechat vyrobit náramek podle svých představ?

Ano, kontaktujte nás na looa@looa.cz. Bude nám potěšením vytvořit náramek přesně podle vašich představ.

 

Mohu si nechat změnit barvu stříbra na náramku?

Samozřejmě, u každého náramku je možnost pozlacení růžovým, nebo žlutým zlatem. 

Pokud máte raději zlato, rády pro vás vyrobíme i zlaté šperky s možností drahých kamenů. 

 

Jaká je dodací doba?

U všech náramků máme uvedeno skladem, to znamená, že máme připravený materiál a jakmile si náramek objednáte, jdeme navlékat. S ohledem na množství objednávek se snažíme odesílat co nejdříve, tedy 2-4 dny.  Nicméně se může stát, že se dodání opozdí a vždy se snažíme informovat. Pokud potřebujete dodržet nějaký termín, nebojte se nám napsat, nebo zavolat, budeme se snažit Vám maximálně vyhovět :) 

 

Je poštovné i balné nad 1500 Kč opravdu zdarma?

Ano, poštovné nad 1500 Kč platíme za vás :) 

 

Mohu si náramek vyzvednout osobně?  

Ano! Rády vám balíček předáme v centru BRNA. Z důvodu EET, je tato možnost pouze při platbě předem. Stačí zavolat, nebo poslat email a domluvit se na předání. A pro ostatní je tu doručení na jedno z více než 1200 míst po celé ČR, nebo rovnou k vám domů.

 

Můžu získat slevu na nákup?

Kdo by neměl rád slevy :), proto se přihlaste k odběru novinek a získejte zajímavé slevy. Sledovat můžete i náš InstagramFacebook kde o slevách a akcích informujeme.

 

Co takhle dárek? 

Základem je mít radost a dělat radost :) proto při každé objednávce nad 3000 Kč, dostanete náramek zdarma. Pokud u nás nakupujete častěji, tak ke třetí objednávce se na něj můžete těšit také, nebojte, my si vás ohlídáme :) 

 

Kde mám vložit slevový kód pro získání slevy?

Váš slevový kód můžete uplatit v prvním kroku objednávkového procesu, v části "slevový kupón", kde je okénko, kam můžete kód vložit a cena se vám rovnou přepočítá.

 

Jak mohu náramek reklamovat?

Všechny náramky pečlivě kontrolujeme, ale v případě, že objevíte nějakou závadu, šperk nafoťte a kontaktujte nás na email looa@looa.cz.

Při reklamaci nám prosím na email a pro jistotu i na papír do obálky problém popište co nejjasněji a výrobek zašlete na adresu LOOA collection s.r.o. Masarykova 7, Brno 602 00. Peníze nebo nový či opravený šperk vám budou vráceny co nejdříve po zpracování reklamace. 

 

Mohu vrátit náramek do 14 dnů bez udání důvodu?

Zakoupený náramek v našem internetovém obchodě Looa.cz je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Platba je vždy vrácena ihned po obdržení balíčku od vás. Na nic dalšího nečekáme :)

Tohle bohužel neplatí pro náramky na zakázku, pokud vám navlečeme jméno, nebo cokoliv na přání, není možné je vrátit.  

 

Proč si vybrat náramek LOOA?

Všechny náramky jsou ručně vyráběné s největší pozorností na detail v České republice. To co máte na srdci, my navlečeme :) proto sdílejte s námi lásku je slovům. 

 

Jste registrováni u Puncovního úřadu?

Ano, jsme registrováni u Puncovního úřadu. Za pravost ručíme a veškeré šperky jsou značeny příslušnou značkou ryzosti. 

Více na http://www.puncovniurad.cz/cz/eshops.aspx